דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סחיטה לאחר שצולם בוגד באשתו 

מאת    [ 05/10/2009 ]

מילים במאמר: 527   [ נצפה 3950 פעמים ]

הגבר שהגיע למשרד החקירות שלי היה חוור ומוטרד... שמי מנחם (שם בדוי ) אני חייב דחוף חוקר פרטי אמר. אני עובד ציבור שנים רבות והסתבכתי בסחיטה על רקע מיני. הרגעתי את שמואל ושמעתי ממנו את כל הסיפור. מנחם גבר נשוי עם משפחה ענפה גר בישוב מבוסס בארץ, במסגרת תפקידו כאיש ציבור התלבשה עליו אשה גרושה בשם מיטל (שם בדוי) אשר לדבריו פיתתה אותו והכניסה אותו למיטתה.

מנחם לא עמד בפיתוי וניהל עמה מספר מפגשים, אולם מהר מאד הגיע זמן הפירעון. הגברת החלה לבקש כספים, ואיימה עליו כי אם לא ישלם היא תספר לבני משפחתו כי הוא שכב אתה. לאחר ששמעתי את כל הרקע לסיפור, ציידתי את מנחם במכשיר הקלטה זעיר, ובקשתי לתעד את הפגישה הבאה עם אותה אשה.

ואכן מנחם קבע פגישה עם מיטל והקליט אותה. בפגישה זאת בקשה ממנחם סכום כסף בטענה כי אינה יכולה לסלוח לו על שהונה אותה, והיא פוטרה מהעבודה שלה, ואין לה מה לאכול. סכמתי עם מנחם כי אבצע מעקב של צוות אחרי מיטל, במעקב זה נבדוק מה מעשיה? סדר יומה? האם היא נוהגת בשיטה הזאת גם עם אחרים? ואכן זוג חוקרים פרטיים ביצע מעקב אחרי מיטל.

במעקב זה נמצא כי מיטל עובדת משרה מלאה בחברה פרטית. וכי יש לה קשר עם גבר אחר אשר נראה ישן בביתה. זימנתי אלי שוב את מנחם ובקשתי כי בשיחה הבאה ייפגש עם מיטל ויעביר לידה סכום של כסף במקום מסוים.לא ספרתי לו כי החוקרים הפרטיים מצאו שמיטל עובדת ומקיימת קשר עם גבר אחר. כל הכסף סומן וצולם, וביום הפגישה צולם מנחם מעביר לידי מיטל כסף מזומן, כאשר מיטל מצולמת סופרת את הכסף. לאחר פעולה זאת כאשר ספרתי למנחם את הממצאים לגבי מיטל הוא גילה לי לראשונה כי יש לו סרט שצולם על ידי מיטל והוא המקור לסחיטה.

כאשר הקרנתי את הסרט ראיתי כי מיטל טמנה פח למנחם כי היא מובילה אותו בדיוק לזווית שבו עמדה המצלמה, וכי היא מרימה ראשה לכוון המצלמה בזמן אקט מיני שהיא מבצעת במנחם. בשלב זה התקשרתי לחבר מהמשטרה אשר מתמחה בנושאי סחיטה. הבאתי אליו בהסכמת מנחם את כל המידע שנאסף על ידי משרד החקירות שלי. וסוכם כי המשטרה תפעל מייד כאשר מיטל תיזום קשר נוסף עם מנחם.

הטלפון ממיטל הגיע באותו יום. מיטל בקשה סכום גדול של כסף בטענה כי היא בהריון. היא גם אמרה למנחם אם לא יביא את הכסף, תפרסם את הקלטת מייד גם במקום העבודה שלו וגם תיתן לאשתו העתק ממנה. זה היה הקש ששבר את גב הגמל, מנחם שמסר בזמן השיחה עדות במשטרה תודרך על ידי החוקרים לשוחח אתה ולסרב להעביר לה כסף היות ואין לו מהיכן. כאשר מספר שוטרים יוצאים לבית המשפט לקבל צו חיפוש בביתה של מיטל. השיחה שהגיעה ממיטל הייתה ממכשיר נייד לא מוכר. השוטרים שהגיעו לבית מצאו את מיטל עם החבר שלה. איתרו את המצלמה ואת הקלטת המקורית ועצרו אותה במקום.

נמצא כי השיחה הגיעה מהפלאפון של החבר. בבית גם מצאו סמים. החבר הפך להיות עד מדינה. ומיטל נשפטה והואשמה בעברות סחיטה ומרמה. מנחם חזר אלי כעבור שנה על מנת שאבדוק אפשרות למצוא רכוש נכסים או כספים של מיטל. בלחץ משפחתו הוא הגיש תביעה אזרחית על סכום כסף גדול נגד מיטל על הנזק הכספי והנפשי שגרמה לו.

לא אחת אני מהרהר להיכן היה יכול מנחם להגיע אלמלא פנה אל חוקר פרטי. והיות ופחד כי המשטרה תחשוף למשפחתו את קשריו עם מיטל.
משרד חקירות אברמסון, הינו משרד חקירות פרטיות וותיק ומנוסה העוסק במתן שירותי מודיעין וחקירות במגוון נושאים: חקירות בגידותגירושין, חקירות כלכליות, ביצוע מעקבים וכן בדיקת פוליגרף. במשרד עובדים חוקרים פרטיים וותיקים בעלי שם בתחום.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב